مهرنازمهرناز، تا این لحظه: 13 سال و 5 ماه و 2 روز سن داره

نفس مامان مهرناز

سری سوم عکس های مهرناز

1391/10/5 22:54
نویسنده : مامان
2,843 بازدید
اشتراک گذاری

خانوم طلا زبونت حسابی باز شده هاااااااااا

خیلی چیزها رو می گی مامانی 

چشم، گوش، دو، الو، ماه،خرگوش و...

مهرناز

این عکس هم خاله فاطمه جون از مهرناز گلی مامان با حجاب گرفته قربونت برم که اینقدر ناز می شیماچ

مهرناز

این عکس هم تو 6 ماهگی رفته بودیم سافاری عمو جواد ازت گرفته قلب

مهرناز

اینجا هم کمک مامان می کردی و آشپز بودنت رو به مامانی ثابت کردی چشمک

مهرناز

تو این عکس بابا جون نون بربری خریده بود تو هم قدت رو با نون اندازه گرفتی بابا جونی ازت عکس گرفته

مهرناز

راستی مامان این عروسکت رو خیلی دوست داشتی دلم نیومد عکستو نذارم ببین عروسکت تو بغلت بودم خوابت برده الهی فدات شم ماچ

مهرناز 

مهرناز

مهرناز

اینجا شش ماهه بودی گلم 

مهرناز

مهرناز

مهرناز

 

 

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!
مطالبی دیگر از این نی نی وبلاگی

نظرات (3)

عموحسین
15 بهمن 90 1:59
سلام عمو جون.خوبی مهرناز خانم.ماشا الله چه دختر خوب و دسته گلی.خدا ان شا الله تورو به مادر و پدر بزرگوارت ببخشه عزیزم.من همیشه وقت نمیکنم شاهکاراتوببینم عمو ولی هروقت که خاله سمیه میاد و بهت سرمیزنه منم صدا میکنه و مطالب مامان محترمتونو می خونمو عکسای قشنگه شمارو می بینم.وقتی شنیدم که قراره وقتی بزرگ شدی پرینت نظراتتو بخونی گفتم بزار برای مهرناز جونم یه یادگاری کوچولو از عمو حسین بزارم.امیدوارم همیشه زیر سایه پدرو مادر مهربونت خوب بزرگ بشی و به مدد مولا علی بهترین پیشرفتهاو موفقیتها رو تو زندگیت کسب کنی عزیزم.عموحسین مهرناز گل رو خیلی دوست داره.یاعلی


ممنون عمو جون منم خیلی دوستت دارم

خاله سمیه
15 بهمن 90 2:03
سلام و صد سلام به مهرناز جونه خشگه نازه قشنگم.اللللللللللللللللللللللهی قربونت بشم خاله جونی که تو این همه ناز و تو دل برو هستی . دست مامان و بابای گلت درد نکنه که یه همچین دختر باهوشی رو تحویل جامعه دادن.من و عمو حسین خخخخخخخخخخخخخخخخخخیلی دوسسسسسسسسسسسسسسسسسسسسسسسسسسسسسسست داریم مهرناز جونم .دوست دارم همیشه بیامو شیرین کاریاتو بخونمو وببینم.بوس بوس بوس برای مهرناز خاله جونی


ممنون خاله جونم منم یه عالمه دوستت دارم

خاله سمیه
7 اسفند 90 17:51
سلام سلام مهرناز جونم.خوبی عخشه خاله سمیه .خیلی وقته دیگه خبری ازت نیست خاله جونی؟دل خاله اندازه دل مورچه شده برای مهرناز نازش.آخه نی نی کوچولوی من رفت و دیگه نمیاد خونه خالش .بعد خب من که بخوام ازت خبردار بشم میام تو وبت.ولی اینجا هم ازت خبری نیست خاله .راستی راستی کجایی مهرنازم؟نکنه تو هم نامزد انتخابات شدی و سرت حسابی شلوغه و ما خبر نداریم؟اگی هستی بگو تا خودم به جیگرم رای بدم.تا اینجا که خیری از مملکت داری اقایون ندیدیم ببینیم نسل جوان در اینده چه میکنن؟بوس.زود بهم سر بزن مهرنازم.دلتنگتم