مهرنازمهرناز، تا این لحظه: 13 سال و 5 ماه و 3 روز سن داره

نفس مامان مهرناز

شهر بازي

1391/4/11 0:48
نویسنده : مامان
333 بازدید
اشتراک گذاری

توي زيتون كه رفته بوديم برديمت بازي كني اين عكس خوشكل رو خاله فاطمه گرفته ازت 

مهرناز


راستي ماماني تا يادم نرفته بهت بگم دو تا پازل داري كه هر دوشونو خيلي دوست داري يكيشون پازل اعداد يك تا دهه خيلي خوب بلدي بچيني تازه كلمات زير رو هم از روي نوشته مي خوني 

بابا- مامان- بستني- پا- عروسك- گربه - موش- تلفن - توپ- 

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!
مطالبی دیگر از این نی نی وبلاگی

نظرات (2)

خاله سمیه
31 تیر 91 17:34
سلام مهرناز جونم. به مامان مریمت بگو خیلی بی معرفتی تا تهران میای تا خونه مامانت اینا که به ما هم نزدیکه تازه زنگ می زنم دعوتش کنم و جواب زنگهاو اس ام اس های ما رو هم که نمی ده نکنه خوشش نمیاد با ما بگرده آخه به هر حال اونه مامان شده من هنوز عذب اوقلی هستم باشه مریم خانوم ولی بدون این رسمش نبود مارو تحویل نگیری تو که میدونی چقدر مهرنازو دوست دارم دلم براش تنگ شده مخصوصا این که الان عکسای نازشو دیدم
خاله سمیه
31 تیر 91 17:43
باورم نمیشه خاله جون تو انقدر زود بزرگ شدی الهی فدات بشم عزیز دلم چقدر خانومو ناز شدی مهرناز جونم من عاشق عکسای تو حمومت شدم یه روز که اومی خونه خاله خودم میبرمت استخر کلی با هم آب بازی میکنیم فدات بشم چشم قل قلی من