مهرنازمهرناز، تا این لحظه: 13 سال و 5 ماه و 2 روز سن داره

نفس مامان مهرناز

شيطوني

1391/5/25 2:58
نویسنده : مامان
501 بازدید
اشتراک گذاری

دختر گل و شيطون مامان سلام 

پنجم مرداد ماه اثاث كشي داشتيم كلي كمك كرديقهقهه

فرداي اون روز يعني ششم مرداد رفتي توي اتاق بابا اونجا هنوز جمع نشده بودي يهو صدا كردي:

ماماني ببين ماماني من اينجام!

وقتي اومدم تو اتاق ديدم تعجب اي واي امون از دست بچه شيطون!

مهرناز

الهي قربونت برم كه اينقدر شيطوني ماماني

ديروز رفته بودي تو اتاقت در كشوي لباسهات رو باز كردي و رفتي داخل كشو نشستي و مثل هميشه لباس ها رو بيرون مي ريزي و مي خنديدي منم ديدم سرت گرمه رفتم تو آشپزخونه يهو صدات اومد:

آي گير كردم آي ماماني گير كردم!

بابا دويد و اومد تو اتاقت ديد رفتي بالاي لبه كشو وايستادي و نمي توني بياي پايين واسه همينم كمك مي خواستي خيلي بامزه شده بودي ماماني!

ياد گرفتي مي ري روي مبل و برق رو خاموش و روشن مي كني اين عكس و بابا ازت گرفته 

مهرناز

بازم قربون خودت و شيطوني هات 

راستي ماماني اگه گفتي مي خواي بگي I love you چي مي گي؟

الان بهت مي گم! مي گي: آي بلو بلو قهقههماچقهقههماچقهقههماچ

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!
مطالبی دیگر از این نی نی وبلاگی

نظرات (1)

خاله سمیه
27 مرداد 91 5:10
سلام سلام گل خاله سمیه
خوبی عزیز دلم؟
مهرناز جونم خواستم بگم خخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخیلی دوست دارم
و واقعا دلم از ته ته اعمق وجودم برات تنگ شده عجیجم
مخصوصا وقتی شیطونیاتو میبینم که عاشقتمیشم
خاله جونی یه نظر بدم
به مامان بگو حالا که رفتیم خونه جدیده خاله سمیه دلش میخواد یه عکس قشنگ از اتاق نازم ببینه
راستی خاله تو چرا اصلا تو وبت هیچ عکسی از کمدتو اتاقت نداری ناز خاله؟
منتظر عکسای خشکلت با ژست های جیگرت هستم
راستی مریم خانم منزل نو مبارکه.
انشاللله منزل خودتونو و بزرگتر


ممنون خاله جون چشم حتما عكس اتاقم رو هم مي ذارم