مهرنازمهرناز، تا این لحظه: 13 سال و 5 ماه و 2 روز سن داره

نفس مامان مهرناز

نقاشی

1391/10/5 22:44
نویسنده : مامان
337 بازدید
اشتراک گذاری

امروز 16 آذر صبح داشتی توی دفتری که خاله سمیه جون واست خریده نقاشی می کشیدی منم مهمون داشتم و سرم گرم بود 

وقتی نقاشیت تموم شد اومدی و گفتی مامانی ببین نی نی کشیدم!

 

مهرناز

مامانی نی نی هایی که کشیدی رو می بینیاون سه تای دور و برش زیاد واضح نیست اما اون وسطی خیلی خوشکل شده مامان تازه واسه لباسش دکمه هم گذاشتی اما بالای سرش..قهقهه

وای مامانی خیلی ذوق کردم !

این دو تا هم ماشینه مامانی 

مهرناز

مهرناز

راستی مامانی یادم رفت بنویسم الان دیگه هم اسمتو هم فامیلی تو می خونی واست می نویسم تو هم میگی 

اعداد هم تا 10 بلدی از روی نوشته هاش بخونی!

امام ها رو هم تا امام پنجم بلدی!

حیف حیف که نمی تونم لحظه به لحظه شیرین کاری تو بنویسم اما یه گوشه ای از اونا رو واست ثبت می کنم که وقتی بزرگ شدی بخونی و ببینی که چقدر شیرین و دوست داشتنی بودی و هستی و خواهی بود...

 

فونت زيبا سازفونت زيبا سازفونت زيبا سازفونت زيبا سازفونت زيبا سازفونت زيبا سازفونت زيبا ساز

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!
مطالبی دیگر از این نی نی وبلاگی

نظرات (4)

علامه کوچولو
17 آذر 91 10:16
سلام عزیزم تولدت مبارک


ممنون
خاله سمیه
6 دی 91 21:57
سلام خاله جونی خوبی عزیزم تتتتتتتتتتتتتتتووووووووووووووووووووووووووووللللللللللللللللللللللللدددددددددتتتتتتتتتتتتتتتتتتتتتتتتتتتتتت مبارک عزیزم. ببخشید که با کمی تاخیر فهمیدم و اومدم دیدم و تبریک دیری گفتم ولی این بدون که خیلی د.ستت دارم و همیشه پیگیر عکس ها و شیرین کاریات هستم مهرناز جونم.برای خاله دعا کن مشکلات داره.ممنون جیجلم . بوس
خاله سمیه
6 دی 91 22:02
مریم جان ببخش که دیر به دیر میام اینجاو پیام میدم .اخیرا تو مشکلات و گرفتاری هستم . روحیه خوبی ندارم. تولد دختر گلت مبارک باشه عزیزم.میدونم که خیلی دیره ولی... مواظب گلی من باش می بوسمتون التماس دعا
خاله سمیه
6 اسفند 91 23:48
خیلی خوشحالم خاله جونی که تو دفتری که ناقابل بود و بهت دادم نقاشی کشیدی مهرناز گلم