مهرنازمهرناز، تا این لحظه: 13 سال و 5 ماه و 2 روز سن داره

نفس مامان مهرناز

دندون

1390/6/10 18:16
نویسنده : مامان
288 بازدید
اشتراک گذاری

ماماني يادم رفت برات بنويسم هشتم ارديبهشت 1390  در حاليكه فقط 4 ماه و 21 روزت بود اولين دندونت از بالا دراومدniniweblog.com

قربونت برم الهي من و بابايي يه عالمه ذوق كرديم niniweblog.com

تا امروز كه دارم برات مي نويسم 6 تا دندون خوشكل داري

 4 تا از بالا و 2 تا موشي هم از پايين niniweblog.com

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!
مطالبی دیگر از این نی نی وبلاگی

نظرات (2)

خاله سمیه
12 شهریور 90 13:10
سلام خاله جونی خوبی مهرناز گلم؟ دلم زف رفته زود پاشو بیا تهران پیش خاله سمیه دیگه . آخه میخوام کلی هامت کنم و بخورمت نمیدونی چه جیگری شدی اگر بیای خونه خاله کلی بغل و فشار دادنای محکم و بوس و گاز منتظرته. زود بیا خاله چشم به راهتم . زوووووووووووووود
خاله سمیه
22 شهریور 90 3:11
الللللللللللللللللللللهی خاله قربونت بشه مهرناز جونم من بیچاره هنوز از موقعی که تو به دنیا اومدی مستقیم ندیدمت .نمیدونم یا بی معرفتی خاله سمیه است یه تنبلی و گرفتاری مامان مریم یااینکه من واقعا سعادت ندارم نیی گلمو ببینم شایدم هر سه مورد؟به هر حال بی صبرانه منتظر دیدنت و بوسیدنتم خاله جونی بوسسسسسسسسسس